Hieronder vindt u de meestgestelde vragen:

Hoe bestel ik een product?

Via onze webshop www.tiptopstore.nl kunt u uw bestelling plaatsen.

Via email naar tiptopbv@kpnmail.nl

Telefonisch via telefoon nummer   078-6471381  of  0683048237 (ook whatsapp 24 uur per dag)


Bezorging

Wij beschikken over een eigen bezorgdienst die alle bezorgingen doen in heel Nederland en Belgie.

Wij bezorgen gratis (met uitzondering van de waddeneilanden)

Klanten van de Waddeneilanden graag even contact opnemen ivm de kosten.

Afhalen in Zwijndrecht is ook mogelijk.

Wij bezorgen tot de eerste deur!


Wat zijn jullie openingstijden?

Natuurlijk bent u van harte welkom in onze showroom.

Wij zijn geopend van dinsdag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:00 uur

Zaterdag van 12:00 tot 17:00 uur.

Zondag en maandag gesloten.

Elke laatste zondag van de maand geopend van 12:00 tot 16:00 uur.

Buiten deze tijden kunt u ons bellen voor een afspraak 7 dagen per week.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer 078-6471381 of 0683048237 (ook whatsapp 24uur per dag)


Wat is de levertijd van de producten?

Bij tiptopstore leveren wij alles wat op voorraad is binnen 48 uur.


Hoe kan ik veilig betalen?

U kunt bij Tiptopstore veilig betalen door middel van ideal , creditcard , paypal.

Ook kunt u bij Tiptopstore na het betalen van een kleine aanbetaling het resterende bedrag pinnen of contant afrekenen bij aflevering.(graag even contact met ons opnemen in dit geval)

Onze bezorgers zijn in het bezit van een mobiele pin automaat.


Tijdelijke opslag ?

Mocht u nog niet klaar zijn met de verbouwing en toch alvast uw sanitair willen aankopen kunt u bij tiptopstore tijdelijk uw aankopen opslaan.

Deze service is uiteraard gratis.


Is er prijs voordeel bij afname van meerdere artikelen?

Bij tiptopstore bent u aan het juiste adres voor korting op meerdere aantallen .

Wij zullen de prijs aanpassen bij grotere afnames.

Wij leveren ook aan hotels , clubs , sportverenigingen , instanties etc etc.


Garantie

Tiptopstore geeft 24 maanden garantie op fabrieksfouten.

De Klant zal in geen geval een beroep kunnen doen op de garantie wanneer het gebrek is ontstaan door onjuist(e) en/of onzorgvuldig(e) montage, installatie, gebruik en/of onderhoud. Ook wanneer de Klant wijzigingen heeft aangebracht aan het product vervalt de garantie.

U moet ten alle tijden de factuur overhandigen. Bent u deze kwijt? Dan zullen wij deze voor u proberen op te zoeken via uw naam, adres, telefoon nummer.

De garantietermijn gaat in op de eerste dag van levering van het product.

Voor het doen gelden van een aanspraak op garantie moet de rekening, waaruit de aankoopdatum moet blijken, ten aller tijden overlegd worden. De garantietermijn wordt door een reparatie of onderdelenlevering in de garantietijd noch vernieuwd noch verlengd.

De normale slijtage van materialen of onderdelen die aan normale slijtage onderhevig zijn.

Een schade, gebrek of storing welke te wijten is aan een van buiten komende oorzaak of onjuist gebruik door de consument dan wel diens ondergeschikten en/of de eindgebruiker. Als oorzaak van buitenaf wordt mede verstaan de agressiviteit van water en de als gevolg daarvan opgetreden schade of storing.

Het artikel dient vóór montage gecontroleerd te worden op compleetheid en eventuele schade. Nadien het product is geïnstalleerd, zijn wij niet meer aansprakelijk voor enigerlei schade/gebreken.

Montage- en demontagekosten vallen niet onder de garantie; de kosten die direct of indirect voortvloeien uit montage of demontage vallen eveneens niet onder de garantie.

De garantie omvat de volgende punten: Indien de klachten gegrond zijn, behoudt Tiptopstore  het recht een keuze te maken tussen het herstellen van de schade, het vervangen van het product of het vergoeden van de eventuele minderwaarde.

In die gevallen waarin de producten, welke vervangen dienen te worden niet meer in het leveringsprogramma zijn opgenomen, zal door Tiptopstore een alternatief worden aangeboden welke qua design het meest overeenkomt met het oorspronkelijke artikel.

Na het indienen van een klacht, hetgeen direct na constatering dient te geschieden, zal door Tiptopstore meteen na registratie een onderzoek worden ingesteld en zal Tiptopstore zo snel mogelijk, afhankelijk van de eventuele levertijden een oplossing aanbieden, mits dit overeen komt met de bevindingen.

Voor gevolgschade, voorvloeiend uit een defect en/of mankement, foutieve installatie en/of plaatsing/gebruik is Tiptopstore nimmer aansprakelijk.

Wanneer door leveranciers of fabrikanten van de door Tiptopstore geleverde producten een kortere garantietermijn wordt gebruikt, geldt de betreffende kortere termijn als garantietermijn voor de Klant. 

Tiptopstore geeft geen garantie op producten die professioneel worden gebruikt.


 

Klachten

Mocht u toch een slechte ervaring hebben gehad met uw bestelling of onze service dan willen wij dat graag weten.

Wij zullen er alles aan doen om uw klachten te verhelpen.

In het geval van een klacht, kunt deze mailen naar onze klantenservice via info@tiptopstore.nl. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 3 werkdagen te behandelen. Voor een correcte afhandeling vragen we u de klacht zo compleet mogelijk te beschrijven en foto’s van het probleem toe te voegen aan uw mail.

Bent u uiteindelijk niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door onze klantenservice, dan kunt u uw klacht indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het adres:

Tiptopstore.nl
t.a.v. de directie
W.Snelliusweg 41
3331EX  Zwijndrecht


 

 Installatie

Tiptopstore doet geen installaties maar wij kunnen wel een extern bedrijf voor u inschakelen die dit voor u kan realiseren.

Deze installateurs werken betrouwbaar en professioneel.

U weet dan zeker dat uw producten goed en vakkundig geinstalleerd worden.

Tiptopstore is niet verantwoordelijk voor deze installaties.


 Onderhoud van de stoomgenerator  

De stoomunit produceert stoom door middel van verwarmingsspiralen in de RVS stoomtank. Door invloed van hard water kan zich in deze tank ketelsteen vormen. 

Wanneer ontkalken? 
Dit hangt sterk af van het aantal uren dat de stoomunit wordt gebruikt en van de hardheid van het water. U kunt aan de onderstaande indicaties merken dat ontkalken direkt moet gebeuren: 

- Het duurt langer dan voorheen voordat de stoomunit begint te stomen, of dat de cabine op temperatuur komt. 
- Er komt bij de opstart en ook gedurende het stomen warm/heet water uit de stoominlaat (pas op voor verbranding en pas ook op voor het acryl, hierdoor kan het acryl beschadigen). 
- Er komt tijdens het stomen een borrelend geluid uit de stoominlaat. 

Zijn de bovenstaande indicaties bij u niet merkbaar en gebruikt u de stoomcabine toch ± 4x per maand, dan raden we u aan i.v.m. de levensduur van de stoomunit en het energieverbruik toch de stoomunit 2x per jaar te ontkalken met een ontkalkingsmiddel. Het op tijd ontkalken verhoogt uw stoomplezier en voorkomt ook beschadigingen aan de cabine. 

LET OP: Voordat met de werkzaamheden wordt begonnen moeten alle elektrische aansluitingen worden verbroken d.m.v. de hoofdschakelaar of zekering. 

Koppel de waterleiding, de stoomleiding en de elektrakabel los van de stoomunit. Verwijder de schroeven waarmee de stoomunit op de montageplaat is bevestigd en neem de stoomunit er af. Zet de stoomunit op z'n zijkant en giet ca. 1 Liter snelontkalker in de stoomaansluiting en laat de ontkalker in deze positie ca. 30 min. inwerken. Plaatst de stoomunit hierna weer in zijn normale positie en laat de ontkalker nog eens ca. 1 uur verder inwerken. Giet de ontkalker uit de stoomunit via de stoomaansluiting. Vul de stoomunit met schoon water via de stoomaansluiting en schud vervolgens de stoomunit. Herhaal dit twee keer. 

Plaats de stoomunit weer op zijn montageplaat en sluit hem weer aan. Bevestig de water,stoom en elektra aansluitingen. Let op ! Het eerste stoombad na het ontkalken uitvoeren in een lege cabine


 Ozon desinfectie

Ozon heeft een dodende werking op micro-organismen. Het wordt gebruikt ter sterilisatie van drinkwater en het desinfecteren van bijv. opslagruimten.
 
Dit noemt men ozoniseren.
 
De ozonsterilisator in de producten van Tiptopstore produceert supersnel geconcentreerd ozon (0³) om de leidingen en whirlpool / cabine grondig te reinigen en van geurtjes te ontdoen. 

Ozon: 
1. Elimineert bacteriën en ziektekiemen; 
2. Neutraliseert nare luchtjes snel en effectief; 
3. De sterilisatie duurt zo'n vijf tot zes minuten en stopt dan automatisch; 
4. Is veilig en betrouwbaar. 

Naast deze ozonfunctie, is het nog wel van belang dat de whirlpool of cabine op normale wijze wordt gereinigd i.v.m. kalk- en zeepresten.

 Onderhoud Whirlpool baden
 
Om verstopping te voorkomen en uw whirlpool in de beste conditie te houden, raden wij u aan de afvoer na elk gebruik vrij te maken van eventueel achtergebleven haren, zeepresten, etc.
 
Daarnaast is het aan te raden regelmatig HG WHIRLPOOL CLEANER te gebruiken om de leidingen en het interne systeem van uw bad goed door te spoelen.
 
HG WHIRLPOOL CLEANER verwijdert probleemloos kalkaanslag, zeepresten, haren en huidvetten uit het interne systeem van uw whirlpool.
 
Door deze reiniger maandelijks te gebruiken blijft de doorstroming van uw whirlpool optimaal.
 
HG WHIRLPOOL CLEANER is bij elke bouwmarkt te koop.
 
Het gebruik van agressieve en bijtende middelen en ontstoppers voor het reinigen van leidingen en toe- en afvoeren is af te raden, omdat deze middelen oppervlakken, leidingen en het interne systeem van uw whirlpool kunnen aantasten.

 
Onderhoud stoom/douche cabines 
 
Bedieningskolom
 
Het bedieningskolom van uw stoomcabine kunt u het best na elk gebruik met een zachte droge doek afnemen. 
 
Het display en bedieningspaneel van de stoomcabine zijn spatwaterdicht.
 
Wanneer u de handdouche op het display en/of bedieningspaneel richt of het op een andere manier met te grote hoeveelheden water in contact brengt, kan dit schade aan het display en/of bedieningspaneel veroorzaken.
 
Om ervoor te zorgen dat de kranen en overige chromen onderdelen van uw stoomcabine zo netjes mogelijk blijven, kunt u ook deze het best na elk gebruik met schoon koud water afspoelen en vervolgens met een zachte droge doek afnemen.
 
Wanneer u zo min mogelijk last wilt hebben van kalkaanslag op het glas en de aansluitende profielen, is het aan te raden de cabine na elk gebruik met schoon water af te spoelen en vervolgens met een douchewisser en zachte droge doek af te nemen.
 
Zo heeft kalkaanslag weinig kans zich aan het interieur van uw cabine te hechten.